About Me

My photo
Saya laa Tuan rumah blog nih, ok my name eifah tu pon kalau orang panggil eifah, slalu orang panggil ipah.. haha.. Nak cerite tu tak banyak laa semua tentang aku dan takde bende yang menarik untuk dibaca ok thanks !.. hanya ape yang terlintas dalam kotak ruang yang kecil ini.. tak perlu untuk mengerti atau memahami hanya sekadar pena yang tertulis : Dunia Hanya Pentas Lakonan Pesta Manusia

setiap gambar ade lagu

Sunday, October 30, 2011

New Place

so bile tempat baru pic pon kene update baru.. HAHA


Nak disingkatkan cerita.. i kat offices baru dicawangan Johor Bahru sume baru baru...
so disini laa perkhidmatan aku sebagai pelajar pratikal ditamatkan.. dengan sebab sebab yang aku rase tak bole lagi untuk aku tanggung semase aku di Kuala Lumpur so aku tempuhi hidup baru bersame keluarga tercinta disini.. HEHE.

then kat sini aku kenal staf baru untuk Andalusia Travel.. kak orkid and kak Hana.. rupe ye kak Hana ni senior aku kat POLITEKNIK JOHOR BAHRU.. tak prasaan pon dia. like pernah jumpe je adelah.. aku mane nak cam muke orang.. muke sendiri pon kadang ingat tak ingat..
bole tak macam tu ?

so tamat je perkhidmatan aku disini akan bermule laa destinasi baru untuk aku siap kan jembatan bak kata ayah aku.

JAMBATAN KEJAYAAN.. so good luck !

No comments:

Post a Comment