About Me

My photo
Saya laa Tuan rumah blog nih, ok my name eifah tu pon kalau orang panggil eifah, slalu orang panggil ipah.. haha.. Nak cerite tu tak banyak laa semua tentang aku dan takde bende yang menarik untuk dibaca ok thanks !.. hanya ape yang terlintas dalam kotak ruang yang kecil ini.. tak perlu untuk mengerti atau memahami hanya sekadar pena yang tertulis : Dunia Hanya Pentas Lakonan Pesta Manusia

setiap gambar ade lagu

Tuesday, November 8, 2011

Raya AIDilAdha sebelom ye

SAYASIGILASNAP !


Assalamualaikum tak jawab dosa lau jawab dapat pahala

Sempat lagi kan untuk aku mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua umat Islam yang menyambutnya dan kepada jemaah Haji di Mekah semoga dapat menunaikan ibadah Haji dengan sempurna.. salam dari hamba Allah

sebelom raya aku kene tinggal disebabkan kerja yang tak dapat dielakkan.. kalau elakkan jugak gaji aku yang terkorban... asik kene potong gaji je.. nak belanje pakwe pon tak cukup.. apetah lagi nak bagi kat mak ayah ! haishh

Disebabkan terase macam disisihkan.. aku mencari keluarga lain untuk tumpang rase suasana sebelom raya.. haha.. nak kate gotong royong sangat tu tak lah.. datang makan jee. haha memalukan betol ! #mcmmnenakjdmenntunih#

lepas je makan nih laa jadinye.. hmm

saya ade pinggan yang ramping tau ! macam kerengga ! haha


oke tak dia nih ?? badan dia ade macam fahrin ahmad tak ?? dia bole tak jadi suami saya untuk jage saya ?? bole ke tidak ????

tapi macam mane pon saya tetap nak dia jadi buah hati saya selame ye.. diduniadandiakhirat..
saya cinta dia kerana ALLAH




Abis selesai sudaa.. lepas tu jee aku tinggalkan dia untuk raya ku di kampung halaman..
baibai awak.. awak comel tittttttt

2 comments: