About Me

My photo
Saya laa Tuan rumah blog nih, ok my name eifah tu pon kalau orang panggil eifah, slalu orang panggil ipah.. haha.. Nak cerite tu tak banyak laa semua tentang aku dan takde bende yang menarik untuk dibaca ok thanks !.. hanya ape yang terlintas dalam kotak ruang yang kecil ini.. tak perlu untuk mengerti atau memahami hanya sekadar pena yang tertulis : Dunia Hanya Pentas Lakonan Pesta Manusia

setiap gambar ade lagu

Tuesday, December 27, 2011

aku adalah aku


Kau tak perlu untuk kenal aku tapi aku tahu siapa diri aku dengan cara aku.. diri aku adalah aku.. Tanpa kau maybe aku still bole untuk terus hidup kan.. Memang aku gedik dan itu yang orang katekan dari dulu sejak aku bersekolah tapi bukan untuk kau buat bahan.. aku kuat nanggis kalau aku terguris tapi aku tak mudah untuk kalah dan terus aku ingat ape pernah kau buat.. aku bukan perempuan yang akan dibiarkan untuk kau tindas atau kau permainkan.. aku aku punya hati dan jiwa..

Aku boleh jadi yang terbaik untuk kau kalau aku ditakdirkan bersame kau untuk selamenye.. tapi andai kita berpisah mungkin dugaan buat kita tapi dalam hidup aku tak kan ade istilah untuk aku bongkak atau lupa daratan.. aku sayang setiap yang berlaku aku perlu kau untuk disisi aku bukan untuk kau persendakan.. aku akan lebih kuat untuk diri aku dan orang lain kalau dunia ini adil jika dilakukan.. namun aku adalah aku dengan diri aku.. jadi hormatlaa diri orang yang penting dalam hidup kau..

setiasa menyayangi kau


KELUARGA FRIENDS CINTA

No comments:

Post a Comment